HTML

Newcastle United Blog

Ez a blog azért van, hogy még jobban kiszolgálhassuk a hazai Newcastle-rajongókat. Beharangozunk és értékelünk minden meccs előtt és után. Kettő között meg véleményeket írunk, kultúrát közvetítünk, nosztalgiázunk. Szerzők: Ádámbátyám; Geordie87

Friss topikok

Toon Tunes #1: Home Newcastle

2008.09.06. 19:15 Ádámbátyám

Ez egy sorozat lesz. Newcastle-höz kötődő dalok kerülnek bemutatásra. Elsőként ismerjétek meg kedvencemet, már hónapok óta hallgatom, de egészen múlt hét szerdáig nem tudtam, ki az előadó.

Szóval nem volt könnyű, de sikerült kiderítenem a szerzőt: Ronnie 'Busker' Lambert írta ezt a remek kis nótát. Home Newcastle, ez a címe. Figyeljétek a geordie akkcentust! Hajtás után szöveg is van! Ja, meg videó, amin persze a zene a lényeg.

A szöveg (normális angol helyesírással): 

I had to come to London, cuz' I couldn't find a job.
But I don't intend to stay long, if I make a few quick bob.
It's cold up there in summer, it's like sitting inside a fridge,
but I wish I was on the Quayside, looking at the old Tyne Bridge.

I'm coming home Newcastle, I might as well be in jail
I'd walk the streets all day all night for a bottle of the old Brown Ale.
I'm coming home Newcastle, if you never win the cup again
I'll brave the dark at St James's Park at the Gallowgate End in the rain, I'm coming home...

And I'm proud to be a Geordie, and to live in Geordie land
Some people think we're bawdy and we're hard to understand
And they say it's just self pitty, and we're not so very tough
But the people in the big fat city haven't had it half as rough.

I'm coming home Newcastle, you can keep your London wine
I'd walk the streets all day all night for a bottle of the river Tyne.
I'm coming home Newcastle, I wish I'd never been away,
I'd kiss the ground for the welcome sound of me mother saying hinny howay.
I'm coming home...

And I miss the old blind busker, who stands at Fenwicks door
He plays a mean accordion, you've all seen him there before.
And I love the Geordie heroes there's so many famous names
Like Lindisfarne and Gazza, Brendan Foster and the Gateshead games.

I'm coming home Newcastle, I might as well be in jail
I'd walk the streets all day all night for a bottle of the old Brown Ale.
I'm coming home Newcastle, if you never win the cup again
I'll brave the dark at St James's Park at the Gallowgate End in the rain, I'm coming home...

Szólj hozzá!

Címkék: zene kultúra nemannyirafoci

A bejegyzés trackback címe:

https://magpies.blog.hu/api/trackback/id/tr32641738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása